Plugg, plugg, plugg & javisst - plugg.

Ska börja plugga nu direkt efter skolan. Det brukar jag faktiskt inte göra, brukar vänta och ta't lite lugnt men nu får vi testa på det andra sättet - så man får det gjort liksom.
Har även fixat "header" för bloggen än så länge, ska göra om det sen igen men har inte tid nu. Ska också fixa ny bakgrund osv...
Aja, ha det bra så länge!  
 
Plugg som ska pluggas:
Hemkunskap, Näringslära - PROV 8/11
Idrott, Friluftsliv - REDOVISNING 14/11
Svenska, Min språkliga historia (avancerat) - KLAR MED DEL 1 & DEL 2 8/11
 
                                     


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

irisbj.blogg.se

Hej! Jag är en tjej på 13 år som är påväg att bli modell! Jag är 183 cm lång, vääääldigt lång, och jag brinner för musik, mode, fotografering, mina vänner, och träna! Jag rider och scouter också på fritiden. Ja, hoppas ni får det kul på bloggen :)

RSS 2.0