Full rulle, igen!

Helt otroligt att man på två dagar in på skolan redan kan ha fullt upp med plugg och dylikt!
 
Ett prov och en inlämning på torsdag- HKK, Svenska
Glosförhör på fredag - Tyska, inte jätteallvarligt men måste göras ändå!
STOR INLÄMNING 16/11 - NO, KEMI! DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR
Redovisning onsdag nästa vecka - Idrott, Friluftsliv
Planering till torsdag - Stim och Stoj (ska beskriva vad det är i ett annat inlägg, rkt kul!
 
Jag försöker plugga intervaller, ibland fungerar det och ibland inte. Har precis pratat med mormor min om mitt språk som barn (svenska inlämning) och har precis börjat komma igång med det. Nu när jag känner att det lättar på bröstet på svenskasidan så tar jag och pluggar lite Kemi. 
 
Hur gör ni för att plugga effektivt? 
 
 
 


Kommentarer
Millpillsilldill

Jag brukar slicka på en kotlett, det hjälper! Plugghumöret går från bajs till najs! :D <3

2012-11-06 @ 22:36:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

irisbj.blogg.se

Hej! Jag är en tjej på 13 år som är påväg att bli modell! Jag är 183 cm lång, vääääldigt lång, och jag brinner för musik, mode, fotografering, mina vänner, och träna! Jag rider och scouter också på fritiden. Ja, hoppas ni får det kul på bloggen :)

RSS 2.0