Lite sådär spontant.

Gick inte ut och fotade, besviken på mig själv för det var ju så fint väder! :(
Men det blev lite bättre när mamma kom hem med jäst och jag fick idén om att göra kanelbullar! :D
Sen igår hittade jag och min kompis lite gamla singstar låtar som vi alltid sjöng när vi var mindre som jag inte kan sluta lyssna på nu, heheheh...
 
 
 
 
Di Leva – Vem ska jag tro på?
Katrina & The Waves – Walking On Sunshine
Freestyle – Fantasi
After Dark – La Dolce Vita
Kikki Danielsson – Bra vibrationer
Anna Book – ABC - jive version
Lotta Engberg – Fyra bugg & en Coca-Cola
Jimmy Jansson – Vi kan gunga
Attack – Ooa Hela Natten
Arvingarna – Eloise
 
enjoy ;)


Kommentarer
Sandra

Sv: åh tack tack <333

2012-11-04 @ 19:07:41
URL: http://sandraborgs.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

irisbj.blogg.se

Hej! Jag är en tjej på 13 år som är påväg att bli modell! Jag är 183 cm lång, vääääldigt lång, och jag brinner för musik, mode, fotografering, mina vänner, och träna! Jag rider och scouter också på fritiden. Ja, hoppas ni får det kul på bloggen :)

RSS 2.0