Inlägg på inlägg!

Mitt inlägg "full rulle" las upp lite för sent HAHA!
Nu sitter jag i alla fall och kollar på Twilight på Kanal5. Jag har aldrig varit ett riktigt fan av Twilight men nu på senaste tiden har jag börjar tycka de är riktigt bra! Jag tror jag var lite skeptisk till dem eftersom jag trodde det var bara för "OMG TAYLOR ÄR SÅ SNYGG, TEAM JACOB! NEJ ROBERT ÄR SÅÅÅÅÅÅ MKT SNYGGARE, TEAM EDWARD" som folk tittade på dem men nu har jag bytt inställning. :) Ser fram emot sista filmen heheh. 
 
Snart blir det säng, måste ha energi till den långa, jobbiga dagen imorgon... HA DET! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

irisbj.blogg.se

Hej! Jag är en tjej på 13 år som är påväg att bli modell! Jag är 183 cm lång, vääääldigt lång, och jag brinner för musik, mode, fotografering, mina vänner, och träna! Jag rider och scouter också på fritiden. Ja, hoppas ni får det kul på bloggen :)

RSS 2.0