Godmorgon!

Godmorgon tisdag. Känner mig så himla trött med tanke på att jag först somnade vid 00.00... Jag låg i sängen sedan 22.00 och försökte sova men det gick bara inte.  Nu så sitter jag i alla fall i köket och äter frukost och försöker vakna, går si så där. 
Dagen ser ut på följande vis:
Först och främst skola (Äpplekaka på Hemkunskapen, följt av andra vanliga ämnen fram tills 14.45)
Följer med hem till Ahlgren - Vidare till konfermation - Sen ska det pluggas!
 

Ha en skön tisdag, trotsa vädret! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

irisbj.blogg.se

Hej! Jag är en tjej på 13 år som är påväg att bli modell! Jag är 183 cm lång, vääääldigt lång, och jag brinner för musik, mode, fotografering, mina vänner, och träna! Jag rider och scouter också på fritiden. Ja, hoppas ni får det kul på bloggen :)

RSS 2.0